Winkelwagen

Uw winkelwagen is leeg!

Veilig betalen,
online of bij uw gekozen vestiging.


Voordelen

  • Niet goed, geld terug
  • Uw bandenkeuze wordt altijd gecheckt door onze banden-experts
  • Montage door specialisten in een van onze 12 vestigingen in Noord Oost Nederland

Meest gestelde vragen

Voor de meeste gestelde vragen, een kleine ondersteuning.

  • Hoe lees ik de maat van mijn banden, zodat ik de juiste banden kan bestellen voor mijn auto?

    Op de zijkant van uw autoband staat alle informatie. De bandenmaat bestaat uit 3 getallen: hoogte, breedte en inchmaat. Onderstaande afbeelding geeft weer welke cijfers waar voor staan.

  • Heb ik garantie op de banden die ik aankoop via de webshop?

    Op de bij www.profile-heuver.nl gekochte banden zit fabrieksgarantie en daarom moeten de normale gebruiksvoorwaarden worden aangehouden om volledig van deze garantie te profiteren.

  • Zijn alle banden welke worden aangeboden op voorraad?

    Vrijwel alle banden welke op de webshop worden aangeboden zijn op voorraad. Mocht dit bij uitzondering niet het geval zijn, dan nemen wij persoonlijk contact met u op waarin de levertijd wordt toegelicht en de banden in overleg worden gemonteerd bij uw vestiging of worden toegezonden.

  • Zijn de genoemde bedragen van de diensten en producten inclusief of exclusief BTW?

    De banden en alle bijbehorende services worden inclusief BTW (21%) gefactureerd.

  • Zijn de montagekosten bij de prijs inbegrepen?

    Indien u er in het bestelproces voor kiest om uw banden te laten monteren in één van onze vestigingen, dan worden de montagekosten én de verwijderingsbijdrage (verplicht) automatisch opgeteld bij de totaalprijs. Bij de montagekosten is de montage, het ventiel en het balanceren van de banden inbegrepen. Gaat uw voorkeur er naar uit om de banden thuis te laten bezorgen, dan worden er enkel verzendkosten berekend en geen montagekosten. In het bestelproces kunt u ervoor kiezen om online uw transactie te betalen, of om het totaalbedrag te voldoen wanneer u uw dichtstbijzijnde vestiging bezoekt en uw banden laat monteren.

  • Op welke manieren kan ik de transactie betalen op www.profile-heuver.nl?

    U kunt uw transactie op 2 manieren voldoen. De webshop biedt u de mogelijkheid om uw aangekochte banden veilig te betalen via I-Deal, waar u uw eigen bank kunt selecteren. Daarnaast heeft u de mogelijkheid om het totaalbedrag te voldoen bij uw dichtstbijzijnde vestiging wanneer u de banden laat monteren. Tijdens het bestelproces kunt u online een afspraak inplannen voor het monteren van uw banden.

  • Hoe weet ik of mijn bestelling goed is doorgegeven?

    Zodra wij uw bestelling hebben ontvangen, dan kunt u van ons automatisch een bevestiging van uw bestelling verwachten naar het opgegeven e-mailadres. Als u geen e-mail ontvangt kunt u controleren of het bericht in uw ongewenste e-mailbox (spambox)is terecht gekomen. Als dat niet het geval is, neem dan contact op met de klantenservice van Profile Tyrecenter Heuver via 088 44 666 00 of via shop@profile-heuver.com

  • Wat zijn de leveringskosten?

    Er worden geen leveringskosten berekend als u ervoor kiest om de banden te laten monteren in uw dichtstbijzijnde vestiging.
    Kiest u ervoor om de banden bij u thuis te laten afleveren, dan zijn de afleveringskosten €4,- per band, deze worden automatisch berekend.

  • Wat is de levertijd wanneer ik ervoor kies om de banden thuis af te laten leveren?

    Profile Tyrecenter Heuver hanteert een levertijd van maximaal 4 werkdagen. In het geval van een uitzondering, hanteren wij een levertijd van 6 tot maximaal 8 werkdagen.
    Mocht uw bestelling langer onderweg zijn dan 4 werkdagen, dan wordt u hier automatisch van op de hoogte gebracht.

  • Waar kan ik mijn banden laten monteren?

    U kunt uw banden in één van onze 15 vestigingen in Noord-Oost Nederland laten leveren door op de website een afspraak in te plannen. Levering van de banden is dan gratis. Onder Vestigingen vindt u een overzicht van alle Heuver vestigingen en kunt u uw dichtstbijzijnde vestiging kiezen. Daarnaast kunt u ervoor kiezen om uw banden op elk gewenst adres te laten afleveren. De leveringskosten bedragen dan in totaal €2,-.

  • Ik heb thuis banden ontvangen, maar de bestelling is onvolledig of ik wil schade doorgeven. Hoe gaat dat?

    Wanneer er banden ontbreken, beschadigd zijn of de verkeerde banden zijn afgeleverd, dan kunt u contact opnemen met onze Klantenservice. Zij staan u graag te woord en helpen u graag verder. U kunt contact opnemen met Profile Tyrecenter Heuver via 088 44 666 00 of via shop@profile-heuver.nl.

  • Kan ik mijn bestelling annuleren?

    U kunt uw bestelling annuleren via Profile Tyrecenter Heuver via 088 44 666 00 of via shop@profile-heuver.nl. Dit kunt u doen tot uiterlijk 24 uur na akkoord van uw bestelling.

  • Is levering op de Waddeneilanden mogelijk?

    Ja, wij leveren in heel Nederland dus ook op de Waddeneilanden.

  • Kan ik ook een afspraak maken voor het monteren van mijn online gekochte banden?

    Wanneer u uw banden koopt via de webshop van Profile Tyrecenter Heuver dan kunt u direct online een afspraak inplannen in een door u gekozen vestiging om de banden te laten monteren. Ook kunt u telefonisch contact opnemen met de door u gekozen vestiging. Onze medewerkers zoeken graag met u naar een passend moment.

  • Hoe snel kan ik terecht voor een afspraak?

    Wanneer u tijdens het bestelproces online een afspraak inplant, dan zal de online agenda u laten zien op welke dagen en tijden er een mogelijkheid is om een afspraak met u te plannen. Zodra u banden besteld heeft, is het standaard zo dat u vanaf 2 dagen na het bestellen van de gewenste banden, terecht kunt in uw dichtstbijzijnde vestiging om deze te laten monteren. Dit in verband met de levertijd van de gewenste banden. Wij hanteren één van de snelste levertijden van Nederland.

  • Kan ik mijn afspraak verzetten?

    Ja dat kan. Dit kan echter alleen wanneer u telefonisch contact opneemt met de klantenservice via 088 44 666 00.

  • Kan ik mijn afspraak verzetten naar een ander filiaal?

    Wij zorgen voor een zeer snelle levering. Daarom is het na bevestiging van uw bestelling helaas niet meer mogelijk om het afleveradres of de vestiging te wijzigen.

  • Hoe regel ik de opslag van mijn banden?

    Bij Profile Tyrecenter Heuver kunt u te allen tijde uw banden in opslag leggen. U kunt telefonisch contact opnemen met de klantenservice via 088 44 666 00 of met de voor u dichtstbijzijnde vestiging van Profile Tyrecenter Heuver . Zij zorgen er voor dat u uw banden met een vertrouwd gevoel achter kunt laten. De kosten hiervoor bedragen € 20,- per seizoen.

  • Hoe lang duurt het monteren van mijn nieuwe banden?

    Het monteren van de door u bestelde set banden zal binnen één uur klaar zijn. Wanneer onze specialisten bezig zijn met het monteren van uw nieuwe banden, kunt u in onze wachtruimte genieten van een kopje koffie. Ook is er op elke Profile Tyrecenter Heuver vestiging gratis draadloos internet beschikbaar, zodat u tijdens het wachten de mogelijkheid heeft om verder te gaan met uw eigen werkzaamheden.